tag:blogger.com,1999:blog-8171249.post5190638388285956703..comments2023-12-21T21:49:05.516+08:00Comments on Ans en Chiel, in de buurt van Tiel: Customer Servicemiss honeybeehttp://www.blogger.com/profile/05070806477363265793noreply@blogger.comBlogger5125tag:blogger.com,1999:blog-8171249.post-44895022934682694572016-09-05T17:31:41.335+08:002016-09-05T17:31:41.335+08:00Ook dat klopt helemaal Ans, dat maak ik zelf natuu...Ook dat klopt helemaal Ans, dat maak ik zelf natuurlijk ook mee als je in de winkel komt. Persoonlijk ga ik uit van het standpunt: Behandel een klant zoals je zelf ook behandelt wil worden en service with a smile....Simonenoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8171249.post-87018497759054223132016-09-05T17:13:37.480+08:002016-09-05T17:13:37.480+08:00Je hebt helemaal gelijk Simone. Dat klopt ook. Tus...Je hebt helemaal gelijk Simone. Dat klopt ook. Tussen de klanten zitten enorme vervelende en onbeschofte mensen die je beter kwijt dan rijk kan zijn. Geen haar op m'n hoofd die daaraan twijfelt. Maar tussen het personeel zitten ook enorme vervelende en onbeschofte mensen die eigenlijk helemaal niet in die winkel willen staan en jou dat op een hele nare manier duidelijk maken. En ik denk dat als mensen meer zouden doorgeven aan het management over hoe je behandeld wordt in een winkel je vanzelf vriendelijker en gemotiveerder personeel aantrekt. miss honeybeehttps://www.blogger.com/profile/05070806477363265793noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8171249.post-10095885553123396442016-09-02T15:20:15.181+08:002016-09-02T15:20:15.181+08:00Geloof ik best Simone, het is ook vaak een wisselw...Geloof ik best Simone, het is ook vaak een wisselwerking maar de goede niet te na gesproken zitten er soms horken tussen bij klanten en bij personeel.Arlenehttps://www.blogger.com/profile/08502693985309548876noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8171249.post-88196694393362578642016-09-01T17:40:49.645+08:002016-09-01T17:40:49.645+08:00Helemaal mee eens hoor, maar sta nu al zo'n 19...Helemaal mee eens hoor, maar sta nu al zo'n 19 jaar zelf in diverse winkels, maar ook het winkelend publiek kan soms een opfris cursus gewoon vriendelijk zijn gebruiken.... als personeel wordt er altijd op t hart gedrukt, goedemorgen, goedemiddag te zeggen..... je kan het vaak op 1 hand tellen, dat je er antwoord op krijgt. Als je dan vraagt waarmee MAG ik u helpen, krijg je vaak het antwoord toe gesnauwd, het geld toegeworpen en als klap op de vuurpijl... TASJE.... heel graag gedaan hoor. Gister middag had ik bij de Vegro een dame die geleende artikelen terug kwam brengen... nu hebben wij een wat complex systeem qua retour nemen, maar dat terzijde, de dame dondert de bedverhogers op de balie en blaft ik hoef zeker niet te wachten he? Ehhh jawel mevrouw, want ik heb een handtekening nodig, ja maar mijn auto ramen staan op.... ja daar kan ik niks aandoen mevrouw, ohh daar heb je dus niks mee te maken.... Mevrouw als u iets terugbrengt moet ook nog wel even tijd incalculeren om de administratie in orde te brengen..... Nou ja schiet maar op enne ik vroeg het maar hoor!!! Tuulijk, mevrouw kijkt u eens uw bon en een prettige dag verder hoor!!!Simonenoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8171249.post-55235219364645884112016-08-31T15:21:15.767+08:002016-08-31T15:21:15.767+08:00Helemaal met je eens Ans,zelfs hier in ons kleine ...Helemaal met je eens Ans,zelfs hier in ons kleine dorp is het heel verschillend hoe je behandeld wordt.Ik heb eens een klacht ingediend bij Action over de wijze waarop het personeel je soms afscheepte, dit is nu duidelijk verbeterd.Misschien een idee om Zara eens een berichtje te doen ?Arlenehttps://www.blogger.com/profile/08502693985309548876noreply@blogger.com