Thursday, December 15, 2005

Nog 1 nachtje slapen

Eindelijk is het zover, morgen vertrek ik in m'n eentje naar Nederland. jippie!!!!

Gisteravond hebben Chiel en ik nog een etentje gehad met de collega's van het kantoor in Shenzhen. Chiel en ik hadden iedereen uitgenodigd om de kerst-break te vieren en ze waren allemaal erg enthousiast. Hallie had een VIP-room gehuurd met prive ober/serveerster.
Als je binnen komt wordt eerst de tv aangezet op het engels voetbal. Dit natuurlijk omdat ze wel zagen dat er ook wat buitenlanders bij waren. Voor chinezen is dat erg luxe, TV kijken tijdens je maaltijd. Lachen he?
Ik had voor iedereen een tasje gemaakt met daarin een Unox-rookworst en chocolaatjes en een kerstbal. Paul werd helemaal gek toen hij de rookworst zag. Ja die jongen zit echt te lang in China!
En toen kregen Chiel en ik een olieverf schilderij aangeboden door iedereen! Wat een verrassing! Een vriend van Justin had het gemaakt en schijnbaar van een plekje die elke chinees en Paul kent.

Vandaag ben ik nog even naar de manicure geweest, de koffer staat ingepakt, morgenochtend nog even de zooi opruimen, 's avonds nog een kerstborrel en vandaar reis ik af naar het vliegveld. Chiel komt dinsdag en dan zijn we weer compleet.

De volgende Post stuur ik vanuit Nederland. Tot gauw allemaal!

2 comments:

Anonymous said...

Nou Ansje,

Een hele goeie reis en we zien je snel!

Monique

Anonymous said...

He Ans,

Lekker hoor, kan niet anders zeggen, naar nederland, naar je kids en familie en gezellig samen eten met kerst en "de traditionele kerstfilm" kijken. Ik kan lezen dat je er erg veel zin in hebt.

Wij hebben besloten om maar naar "aqua roma" te gaan en daar gezellig met zijn tweeen wat te eten en voor de rest gewoon lekker relaxed!!!

Heeeeeeel veeeel plezier en we spreken elkaar in januari wel weer.

Vanavond gaan we trouwens je boemboe en de curry eten, maar dat had je waarschijnlijk ook al in je mailtje gelezen.......


groetjes Jos er Irma

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails