Monday, July 17, 2006

Nog 1 nachtje slapen!!

Jippie, morgen middag om 13.15 uur komen Linn en Martijn aan in Hong Kong!

Ik ben helemaal hyper. Bouncy 3
De boel is opgeruimd, boodschappen zijn gedaan en Chiel heeft net het 2 persoonsluchtbed met de mond opgeblazen! Hij ziet nog een beetje bleek om de neus maar wat moet dat moet.

Gelukkig draait het weer ook bij. We hebben de laatste dagen regen en onweer gehad maar vandaag scheen het zonnetje weer. Graadje of 32 en de luchtvochtigheid was vandaag maar 75%.
Ik zou het sneu vinden voor de kids als ze aankomen in de regen dus ik ben helemaal blij. Alles werkt mee.

Ben komt woensdag aan om 16.05 uur. Ik moet eerlijk zeggen dat ik pas rustig slaap als ik weet dat hij IN het vliegtuig zit richting HongKong. Na al die ellende met British Airways geloof ik pas dat hij in HK is als ik hem door de schuifdeuren zie komen op het vliegveld.

Morgenochtend nog even wat boodschapjes doen en dan naar het vliegveld!!!

1 comment:

Arlene said...

He moeder kloek!Heel veel plezier met je kids en geniet van elke minuut!
Arlene

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails