Tuesday, August 22, 2006

Sponsor!

Er is wat verwarring ontstaan over het feit of de mannen nu een marathon of een halve marathon gaan lopen. Wees gerust het wordt slechts een halve marathon!

Niet dat ik het hun nadoe, maar het scheelt wel 20 km. Ik zal net zoals Bram ergens langs de route gaan staan met een bekertje water en een natte spons. De marathon is trouwens pas op 4 maart volgend jaar, dus ze hebben nog even tijd om te trainen.

Wat wel erg leuk was, was het feit dat de ouders van Jos mij een mailtje stuurde. Ze vonden het erg dapper van de mannen maar maakten zich ook een beetje zorgen of ze wel goed voorbereid aan zo'n halve marathon beginnen.
Jesse die ooit een sportleraar was, gaat iedereen begeleiden. Vetmeting, dieet, nulmeting en meer van dat soort professionele kreten, heb ik die avond voorbij horen komen, dus dat komt helemaal goed.

Verder gaf de vader van Jos aan, dat hij voor t-shirts zorgt van zijn bedrijf (Pilkington). Hij stuurt ze op of geeft ze mee aan de vriend van Jos die de hele marathon gaat lopen. Wij, de mannen en ik, zijn heel blij met deze gift.
We zullen zorgen dat de naam van het bedrijf met trots over de streep gaat komen.

No comments:

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails