Monday, January 22, 2007

Moeders Patat Kraam

Ok, hoe het begon...

Toen ik terug kwam uit NL, vertelde ik vol trots aan de mannen dat ik zo'n leuk kookboek had gekregen met kerst. The Dutch Cuisine.
Allemaal lekkere nederlandse gerechten waaronder ook eigengemaakte kroketten.
Jesse was gelijk enthousiast. "Ik neem een frituurpan mee uit NL! Maar dan maak jij kroketten!" Zo gezegd, zo gedaan.

Komen wij dus afgelopen zaterdagavond weer terug uit Shanghai, zegt Jesse: "Ik heb die frituurpan meegenomen. Eten we morgen dan kroketten? Frietjes erbij en misschien sla met mosterd/honingdressing? Oh en appelmoes met kaneel...dat vind ik zoooo lekker!"

En wie denk stond er kroketten te draaien, appels te schillen en frietjes te snijden? Precies!

Maar het was hardstikke leuk om voor de mannen te koken. Jesse, Jos, Pim en Chiel waren helemaal blij! En het was super om te zien hoe ze genoten van een home-made maaltijd!

No comments:

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails