Monday, December 10, 2007

Het was gezellig!

Gistermiddag is Chiel nog even met Jesse gaan trainen. Het ging prima en de mannen waren in topvorm. Bij terugkomst in de Pinnacle, kwamen ze in de lift een nederlandse dame tegen.

Cynthia. Ze was hier pas 2 weken geleden komen wonen met haar man. (Dat ging dus sneller dan met Jesse die pas na een jaar Jos tegenkwam in de lift!)

Dus er werd afgesproken dat we 's avonds met z'n allen zouden gaan eten. Het was echt super gezellig! Heerlijk gegeten, alhoewel de chili con carne de hele avond bij mij naar boven kwam, en daarna een drankje.

En vandaag hebben we lekker rustig aan gedaan. Jesse en Chiel zijn weer gaan trainen en ik ben in die tijd naar de gym gegaan. Mijn armen voelen als elastiekjes maar goed, ik voel me erg gezond!

Toen naar de Thai en nu ligt Chiel al op bed. 2 keer trainen in 1 weekend, was iets te veel van het goede. Morgen ga ik maar eens de ramen lappen...

No comments:

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails