Tuesday, July 15, 2008

Weer thuis


Uitzicht op Nanjing road vanaf hotelkamer

Dat was leuk!
Twee dagen zijn we in Shanghai geweest. Ik moet zeggen dat ik echt helemaal niets gedaan heb. De nacht voor we vertrokken heb ik geen oog dicht gedaan. Echt helemaal niet geslapen en om 5 uur 's ochtends ging de wekker omdat we om 6 uur op het vliegveld moesten zijn.

Dus je begrijpt ik was zo brak als het maar kon. Toen Chiel door Paul werd opgehaald van het hotel om naar kantoor te gaan, ben ik lekker in m'n bedje gekropen. Uurtje geslapen, douchen en toen heb ik op een terrasje gezeten. De mannen kwamen na het werk ook daar heen voor een koud biertje, want het was superheet in Shanghai! Een droge hitte! Heel anders dan in Hong Kong. Om 7 uur was het nog 30 graden!



Daarna zijn we gaan eten bij een supergave Japanner. Volgens mij nooit meer terug te vinden want het zat ergens achter een muurtje en het gebouw leek op een vesting zonder deuren. Ben nog wel zo slim geweest om een businesskaartje mee te nemen voor het adres!
Zalig gegeten. Echt een minimalistische sfeer maar super cool.



Nog een drankje voor het slapen genomen op een ander terrasje en vervolgens ben ik als een blok in slaap gevallen en vanmorgen door de wekker wakker geworden. Jippie!



Heerlijk ontbeten in het hotel, uitgechecked en in de taxi gestapt naar het kantoor van IFS. Ik had nog een gebakje meegenomen voor iedereen. Leuk toch? De laatste keer dat ik daar was, zat Paul alleen met William. Er zaten nu 3 nieuwe werknemers extra die ik nog nooit had ontmoet.



Chiel is druk aan het werk gegaan en ik heb mijn sudoku's maar opgelost. Ipod in mijn oren gedaan om de stilte te ontwijken! Want die mensen op kantoor zijn superstil!! T'is gewoon eng! Chiel had al eens gevraagd aan Paul, of hij regelmatig controleert of ze nog wel een polsslag hebben of dat hij wassenbeelden heeft geplaatst op een stoel! Echt om gek van te worden!

Geluncht met Paul bij Starbucks op de hoek, en om 3 uur zijn we naar het vliegveld gegaan. Natuurlijk bij de verkeerde terminal terecht gekomen, maar na een klein wandelingetje bij de nieuwe goede terminal aangekomen. We hebben nog de lounge uitgechecked van Cathay, me helemaal gek gegeten aan de broodjes daar en als toppunt konden we lekker met een vluchtje eerder terug naar HongKong.



En nu zitten we thuis op de bank! Morgen de boel soppen en 's middags nog naar de nailshop.
En donderdag...dan komt Linn!!!! Mag ik weer vroeg naar het vliegveld toe...ik kan echt niet wachten tot het zover is!

1 comment:

Arlene said...

Heerlijk je dochter weer enkele weken bij je,jullie zullen weer volop genieten!
Voor mij schiet het ook op,zaterdag is het zover!
liefs Arlene

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails