Thursday, January 28, 2010

Weekoverzicht

Van de week ben ik samen met Mickey de hort op geweest. Als 2 volleerde dimsumdiva's hebben we gegeten bij Ovologue in Wanchai. Het was heerlijk, prachtig om te zien en de ambiance is perfect. Helemaal Zen! Kijk maar!




Gisteren heb ik Ryanne weer gezien. Haar zwangere buikje is ineens een zwangere buik geworden!

En vanavond komt Chiel weer thuis. Wel veel later dan normaal maar dat komt omdat ze vanavond het Chinese New Year Dinner hebben. Helaas kan ik daar niet bij zijn omdat mijn visa niet op tijd klaar is. En dat is niet de fout van het visumburau maar vooral mijn eigen schuld. Ik ben er steeds van uit gegaan dat we het dinner op vrijdagavond zouden hebben. Stom. Nou ja. Volgend jaar ga ik in de herkansing.

Vanmiddag ga ik naar de kapper. Het grijs als sneeuw voor de zon laten verdwijnen, hihi. Ben erg benieuwd want ik ga naar de kapper achter ons flatje. In de Masterpiece of K11 zoals het ook genoemd wordt. Prachtig nieuw winkelcentrum + Hyatt Regency + appartementen. En er zit zelfs een supermarkt onder in de kelder! Ik zal vanmiddag eens foto's gaan maken om te laten zien hoe het dan uiteindelijk is geworden.


Helaas mist.

Het is echt geweldig om geen drilboren meer te horen omdat de bouw EINDELIJK klaar is. Ze waren begonnen toen we hier ging wonen dus na jaren eindelijk stilte...dacht ik! Maar nee. Nou zijn ze begonnen aan een nieuw projectje aan de voorkant van de Pinnacle. Het gebouw op de boulevard waar we heerlijk op een terrasje konden (Blues aan de Bay) wordt steen voor steen afgebroken! Met drilboren! Op deze plek komt een nieuw gebouw te staan met maar liefst 77 verdiepingen! Bijkomend voordeel is wel dat ik vanuit de slaapkamer nu beter zicht heb op de haven. Van korte duur natuurlijk maar ach.

No comments:

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails