Thursday, December 23, 2010

The days before X-mas

Vannacht rond een uurtje of 1 stapte Chiel in bed. Hij was eindelijk veilig thuis gekomen. 's Ochtends om 5 uur vertrok hij naar Duiven om daar Berry te ontmoeten, en ze zijn per auto in 1 dag op en neer gereden naar Munchen! De vluchten van Frankfurt naar Munchen gingen dan wel en dan niet dus ze hebben het maar niet afgewacht. En dat allemaal voor een vergadering van anderhalf uur... In Duitsland waren de wegen trouwens goed begaanbaar, het werd pas vervelend toen ze de grens naar NL overkwamen. IJzel! Maar goed, Chiel is thuis en hoeft (als het goed is) niet meer de deur uit. Hij mag nu thuis aan het werk!



Linn en ik zijn gisteren ook nog even bij het winkeltje 'uit de kunst' geweest. Dit winkeltje is een project van Waalborg waar Linn stage loopt. Verstandelijk gehandicapten maken alles wat daar te koop is en er staan echt hele leuke dingetjes! Ik kon de verleiding niet weerstaan om deze super kaarsen te kopen!


Vanochtend om 8 uur liepen Chiel en ik al in de supermarkt. Gewapend met mijn kerst-boodschappenlijstje hebben we in alle rust de kar kunnen volgooien. Morgen nog de kalkoen ophalen bij de poelier op de markt en dan is alles binnen!

Het bezoek van Tim en Manon hebben we maar uitgesteld. Ze voorspelden sneeuw en ijzel vandaag. En daar wordt je niet vrolijk van. En je zit niet rustig. Doen we een andere keer, in de lente! Dat is stukken veiliger.

Dus ineens hadden we tijd over! Joni, Linn en ik hebben gingerbread mannetjes versierd! Alsof ik terug ik de tijd was geworpen! Deze activiteit deed me sterk denken aan vroeger. Gezellig met de kindjes rond de tafel knutselen!

 

Ik heb ook nog chocolade koekjes gemaakt!


Straks gaan we lasagne eten, Linn gaat met Martijn naar Ajax, dus wij kunnen vanavond samen lekker op de bank hangen en helemaal niets doen! Heerlijk!

Have a nice day!

1 comment:

Mickey said...

ooooh wat zien die koekjes er gezellig uit!!
Jullie zijn heerlijk aan het genieten geloof ik. Goed zo, is je gegund!! Hoewel je hier natuurlijk gemist wordt :-)
Dikke X!

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails