Thursday, November 10, 2011

Mickey

Het is dan nu echt zover. Mijn partner in crime, Mickey, is afgelopen maandag vertrokken naar de zuidpool. 6 Hele weken blijft ze weg. Ze gaat een geweldige trip maken door Antarctica. Echt om jaloers op te worden!

Ben heel benieuwd naar haar verhalen die ze naar mij zal mailen als ze de mogelijkheid heeft die ik dan weer op Mickey's blog zal plaatsen. Je staat er niet bij stil maar daar op de zuidpool, ben je echt van de buitenwereld afgesloten. Haast niet te bevatten dat je niet kan bellen, mailen of 'facebooken'.  Het eerste verhaaltje van haar grote reis staat er al op.

En hier gaat ondertussen het 'normale' leven door. Vanavond komt Chiel weer thuis uit Shanghai. Ik heb mezelf voorgenomen om maar lekker thuis te blijven en hem vooral niet op te halen. Ik ga lekker koken en dan kunnen we vanavond op de bank aan de curry. Veel slimmer!

No comments:

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails