Monday, October 29, 2012

Wintertijd


Afgelopen weekend is de wintertijd ingegaan bij jullie. Dus vanaf nu is er 7 uur tijdsverschil tussen ons en jullie.

Dat wil niet zeggen dat wij in de winterse kou zitten. Het is vandaag nog steeds 27 graden, alhoewel het er grauw en grijs uitziet. De zon heeft zich vandaag nog niet laten zien en het waait absurd hard. De potten op mijn balkon dansen van links naar rechts!

Het schijnt dat we hier in HK last hebben van een sterke monsoon. En op zich kan me dat niets schelen ware het niet dat ik net heb afgesproken om morgen per ferry naar Mui Wo te gaan. Hoge golven dus en daardoor een hoog misselijkheid gehalte voor mij als ik op die boot stap. Maar ik zet door! Eerst morgenochtend lopen en dan op de koffie bij Wytske! Ik neem gewoon een plastic zak mee ;-)

Ik zag ook op CNN dat Amerika zich schrap zet voor de super storm die voor de oostkust ligt. Bijna 300.000 mensen zijn geƫvacueerd. De reden waarom ik die storm nu volg is het feit dat Jesse en zijn ouders donderdag naar NY vliegen omdat hij daar samen met Pim de marathon van NY gaat lopen op zondag. Dat wordt nog wat. Hopelijk gaat het allemaal door en is de schade en/of de last die ze daarvan gaan ondervinden minimaal.


No comments:

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails