Monday, December 10, 2012

Stukkie lopen

Vanmorgen vroeg ging de wekker om half 6. Deze keer had ik wat meer moeite met eruit springen maar desalniettemin toch gedaan. Aankleden, bakkie koffie drinken en even bijpraten met Chiel die vannacht weer op de bank heeft geslapen. Daar gaat het slapen beter. En het omdraaien.

Chiel heeft er helemaal genoeg van. Met de rug gaat het beter maar met de spieren eromheen is het naadje. Alles verkrampt en dat doet zo'n zeer. Een sok aandoen is al een hele opgaaf. Hij moest vanmorgen om 9 uur bij de fysio zijn en dan gaat het hopelijk wat beter. Ik mag vanmiddag de klanten (3 stuks!) ophalen van het vliegveld. Dat lukt hem gewoon niet. En vanavond gaan we eten met ze. Wel dichtbij zodat Chiel niet te veel hoeft te lopen.

Nadat ik de slaap uit de ogen had gewreven en mijn rek en strek oefeningen had gedaan, ben ik aan mijn tempo training begonnen.
10 keer 3 minuten hard en 3 minuten langzamer. Vandaag begon ik onder de trap, over de flyover, naar de muur, kwam weer terug, liep naar het standbeeld van de vrouw met de glazen bol op de avenue of stars, erom heen en weer terug en precies voor de trap was mijn training voorbij! 7.04 km!
De volgende 2 trainingen moet ik echt naar de kloktoren want dan moet ik langer en dus verder lopen!

Met gepaste trots kan ik wel zeggen dat ik ging als de brandweer!

Remy en Rachida liggen nog op bed. En ik vraag me af hoe lang nog want ze zijn precies onder hun slaapkamer bezig met boren en drillen. Hihi. Een beter wekker bestaat niet!



No comments:

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails