Friday, July 08, 2005


We gaan leuke dingen doen, arlene!!

5 comments:

Anonymous said...

Ja....maar nu weet ze het wel!
Leuk al die plannen , nou is wandelen niet echt mijn sport maar oke, ik ben in voor alles.
Denk dat ik dat wel aan kan hum,hum!!Hou je wel rekening met mijn 55+ status??
He kan bijna niet wachten,see you zondag!
Arlene

Anonymous said...

Arlene,

Een hele fijne vakantie toegewenst!
En laat ze je daar niet gek maken!

Groetjes Monique, Femi & Kayode

Anonymous said...

Aan alle blogspot lezers ,
hartstikke bedankt voor jullie reiswensen aan mij!
Ben best wat zenuwachtig maar....eenmaal daar zal het wel over gaan.
Arlene

Anonymous said...

Hallo Arlene,

Ik zie het al helemaal voor me jij aan het wandelen en tussen de roze dolfijntjes.
Vergeet je niet ze te filmen, want ik wil dat graag zien als je terug bent.
Goede en voorspoedige reis gewenst. Kijk niet naar leuke kerels, denk aan je 55+ status (grapje!). Als je een leuke aan de haak kunt slaan, aarzel dan niet!!!
Goede reis en een heel fijn verblijf bij je zus Ans, Chiel en hun kids.

Groetjes Elly (en Willem)

Anonymous said...

Ik heb gewacht tot ze op het vliegtuig zit, maareh... ze gaat ook nog naar een Karaoke bar!!!
Ans

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails