Wednesday, October 12, 2011

Leidsenhage

Lody en ik hadden afgesproken om naar Leidschendam te gaan en om daar Deborah en Simone te bezoeken. Deborah heeft pas een hartstikke leuk flatje gekocht en we wilden dat wel eens zien. Ook wilden we iets leuks gaan doen met Simone maar om nou steeds in de regen rond te lopen, daar hadden we ook geen zin in. Dus we zijn het winkelcentrum Leidsenhage ingedoken wat aan het eind van het flatgebouw ligt van Deb!


Het was natuurlijk heel gezellig om Simone en Deb weer na maanden te zien! Beetje bijgepraat, flatje bewonderd en toen met z'n viertjes het winkelcentrum in. En wat is dat een groot complex zeg! Heel divers en ik werd helemaal blij toen ik het Turkse straatje zag met een Turkse supermarkt en bakkerijtje!

We hebben lekker rond gelopen, kleren gepast, koffie gedronken, broodje gegeten en toen we door de laatste winkel liepen, voelde ik opeens mijn rug weer. Het was genoeg. De pijn nam weer toe en ik kon niet meer. We besloten om naar huis te gaan. Afscheid genomen, de auto in en natuurlijk in verschillende files terecht gekomen. Om 6 uur reden we Druten in. Frietjes gekocht en naar huis waar iedereen stuk voor stuk binnen druppelde.

Lody ging na het eten ook weer naar huis en toen zaten we allemaal voor de buis. Nederland moest voetballen tegen Zweden! En omdat Nederland al sinds 2007 niet verloren had, waren we ervan overtuigd dat ze deze keer, nu wij eindelijk eens konden kijken op een normaal tijdstip, zouden winnen. Helaas. Hebben wij weer. Verloren...

Linn en Ben zijn weer naar het werk. Chiel is vanmorgen vroeg naar Lyon vertrokken voor een dagje en ik zit in mijn eentje op de bank. Vanavond gezellig eten met de kids en hun vrienden. Gezellig!

2 comments:

Arlene said...

Gezellige dag gehad dus!
Ik moet zeggen dat ik het ook altijd erg gezellig winkelen vind in Leidschenhage.Jammer van het voetbal maar ok toch leuk om met zijn allen te kunnen kijken!

Rina said...

Hee Ans,
Dat leest weer als een leuke dag. En in HK is het ook alleen maar Shopping Mall weer. Het regent aan 1 stuk door. Doe rustig aan met je rug!
Ondertussen kijken wij weer uit naar een weekje Beijing en dan Wildfire met lootjes trekken!
Knuffels uit Hong Kong

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails