Thursday, October 06, 2011

Pizza bakkers

Vannacht stond Chiel om 3 uur al weer naast zijn bed. Het koffertje werd ingepakt en een half uur later reed hij weg richting Arnhem. Daar zou Berry hem oppikken om naar Dusseldorf te gaan om van daar weer het vliegtuig te nemen naar Polen. Het is maar voor 2 dagen maar ik denk dat Chiel zo ondertussen wel zin heeft in een dagje niets doen.

Ik had na het uitzwaaien mijn bedje weer opgezocht en werd pas wakker om half tien! Heerlijk! Linn was al druk bezig met van alles want Joni zou een dagje komen. En het was weer gezellig! Eerst een broodje eten bij de broodjeszaak, toen wat geshopt in Druten, daarna naar de Jumbo en 's middags hebben we lekker bijgekletst.


Voor het avondeten hadden we pizza gepland. Maar wel semi/zelfgemaakte. De bodems waren kant en klaar, alleen de toppings hebben we zelf verzonnen. Het leek wel of we weer bezig waren met een kinderfeestje! Linn, Ben en Joni stonden gebroederlijk naast elkaar de pizza's te versieren. Heel grappig.
En ze waren overheerlijk!


Morgen gaan we op bezoek bij mijn schoonzus. Nunspeet here I come!

6 comments:

Yvon said...

Die zien er echt heel goed uit!!

Mickey said...

Oh wat ben je toch een kreng. Toooo funny!!!
;-)
xxx

Mickey said...

offeh...interpreteer ik dat nou helemaal verkeerd ;-)??

Anonymous said...

Ze waren lekker ja! Ans bedankt voor de gezellige dag! Ik ga zo nog een stukje pizza eten! xx

Mickey said...

hihi.
Even geheel besides the point: Waar zit die CX lounge waar jullie altijd nog even eten voor je vliegt?

miss honeybee said...

Uhm...bij het inchecken krijg je een lounge invitation. Ze hebben er 3 en de dichtsbijzijnde bij de gate wijzen ze je toe! Goede reis!

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails