Tuesday, September 14, 2004

Afscheid

Zondagmiddag zijn er veel mensen langs gekomen om afscheid van ons te nemen en ons een goede reis te wensen. Tjonge dat was echt overweldigend... Ik kon natuurlijk de oogjes niet droog houden maar who cares!

Andy, Marrie en Martine en Gerben en hun jongens waren er, Lody, Ge en Danielle en Marien, Arlene, Simone, Ron met Laurens en Deborah. Wij vonden het echt super dat jullie er waren! En al die lieve en leuke kadootjes waren echt heel leuk. Ze zijn allemaal al ingepakt.

Femi en Monique en mijn petekind Kayode waren er ook. (hij is niet echt mijn petekind maar zo voelt het wel) Ik ga jullie echt zo erg missen, daar heb je geen idee van! Gelukkig heb ik de cd met afrikaanse muziek van Femi gekregen en kan ik lekker op het balkon in china nog eens terug denken aan "de boot" terwijl ik voor de tigste keer het boekje doorlees wat Monique in elkaar heeft gezet.

Echt iedereen die is geweest hardstikke bedankt en wij gaan jullie ontzettend missen.

Yvon en Mari, hardstikke bedankt voor het organiseren van deze supermiddag.
We hebben een herinnering erbij die we niet vergeten!

Nog 2 nachtjes slapen en dan wonen we voortaan in China...

3 comments:

Anonymous said...

Hi Ans,
We miss you guys already. Afscheid nemen (al is het tijdelijk) is nooit leuk. Maar hopelijk gaan jullie een supertijd beleven in Hongkong. Wil je op de hoogte blijven van de ontwikkelingen rondom Africa Night? No problem. Ik heb ook een weblog voor Africa Night gemaakt http://africanight.blogspot.com Monique zal je vanzelfsprekend op de hoogte houden van andere ontwikkelingen.
Good luck and greetings from Femi.

Anonymous said...

Hallo,

Als het goed is zitten jullie nu ergens 'high in the sky'.Kunnen jullie het al een beetje bevatten? Ikke niet hoor, maar dat komt snel genoeg:-(

Kayode zei afgelopen zondag nog:"Ik wil Tante Ans niet missen hoor!!"

We houden contact, goede reis verder en veel plezier op jullie welkomst feestje. En dan maandag rap aan het werk...........:-))))

Tot schrijfs
Dikke kus en knuffel van Femi, Monique & Kayode

PS: Ik moest jullie ook nog alle succes wensen van mijn ouders.

Anonymous said...

Lieve allebei,

Goed te horen dat het zo naar jullie zin is geweest zondag. Dat was ook precies onze hele bedoeling...
De website is heel mooi geworden en uiteraard zullen wij er regelmatig op te vinden zijn. Voor nu allereerst maar een hele goede vlucht, of als jullie dit lezen als je bent aangekomen, veel succes met de eerste dagen.
En je weet het: uit het oog is zeker niet uit het hart, jullie zijn nog lang niet van ons af!!

Groetjes en liefs van Mari en Yvon.

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails