Tuesday, September 07, 2004

Nog 1 weekje in Nederland!

Afgelopen zondag afscheid genomen van de familie Honig in Zeeland.
Het was echt gezellig om eens de familie bij elkaar te zien. Van pa en ma een heerlijk chinees etentje gekregen ( er was zoveel dat we er nog een dag van hebben genoten!) wat we met z'n allen genuttigd hebben in een zaaltje in het bejaarden tehuis waar pa en ma wonen.



Om een uur of zeven weer naar huis gereden. Chiel en ik kwamen rond negen uur thuis maar Remy, Ben, Linn en Martijn hadden een andere weg genomen en zijn kwamen pas om 01.00 uur 's nachts thuis!!! Alles stond vast en ze reden van file naar file. De zielepieten!

Aanstaande zondag, komt mijn familie langs! Ik hoop dat het net zo gezellig wordt.


Uitzicht over de Waal

3 comments:

Anonymous said...

Hoi Ans en Chiel, jullie afscheidsfeestje was heel gezellig en ik hoop dat jullie de goede sfeer en warmte die om jullie heen hing meenemen naar het grote avontuur!
Ik zal jullie missen maar we kunnen mailen en als je ook een webcam hebt misschien elkaar ook zien!
Veel sterkte de eerste tijd maar geniet er ook van!
Liefs Arlene

Anonymous said...

Ik weet niet of mijn voruge comment is overgekomen!
Maar ....veel geluk in Hongkong en we mailen.....
Arlene

Anonymous said...

Hallo Ans en Giel,
Ik hoop dat jullie een goede reis hebt gehad. Leuk dat jullie onze raad hebben opgevolgd(web-side). Zullen jullie belevenissen op de voet volgen. Soms met een berichtje, soms niet. Het was erg gezellig die laatste avond bij jullie in Druten. Veel geluk en veel succes, Cor en Andree

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails