Thursday, September 02, 2004

Naar Hongkong!


Uitzicht vanaf "the Peak"



Het gaat dan toch gebeuren! Chiel en Ans gaan verhuizen naar Hongkong! Ongelovelijk...
Ik heb nu toch wel kriebels in de buik als ik eraan denk. Vooral deze weken, net vooraf gaand aan het vertrek zijn "killing".
Afscheid nemen van de collega's van Randstad in Arnhem, afscheid nemen van de vriendinnen in Tilburg, afscheid nemen van vrienden, zoals Monique en Femi en Yvon en Mari, die achterblijven, afscheid nemen van familie en vooral straks afscheid nemen van
Remy, Ben en Linn die blijven wonen in Druten.
Ik zie er vreselijk tegenop om afscheid te nemen, maar gelukkig komen ze allemaal over met de kerstvakantie.


5 comments:

Anonymous said...

Hoi lieve Ans en Chiel,
we wensen jullie een goede reis en hopen dat jullie goed aankomen in hongkong.
Het afscheidsfeestje vonden wij erg gezellig en ik hoop jullie ook.
We zullen aan jullie denken en we houden contact!!
Veel liefs Gerben,Martine en de kids.

Anonymous said...

Hey zus en zwager,
helemaal heel aangekomen en al een beetje bij gekomen,
het was zondag weer ouderwets gezellig. De foto staat al tussen de andere te pronken. Ging het een beetje woensdag? Heb erg aan jullie gedacht, trouwens wij allemaal.Ik heb me voor genomen om eens in de week of 2 weken een keer naar linn te bellen. Misschien vindt ze het wel leuk. Nou Welkom in jullie nieuwe onderkomen en tot schrijfs. Dikke XX Simone Ron Deborah en Laurens

Anonymous said...

Lieve Ans en Chiel,

Vandaag even jullie site bekeken, ziet er strak uit hoor.
Hoe is het met jullie?? Al helemaal gesetteld?
Wij gaan zeker jullie site dagelijks bekijken dus Ans gewoon doorschrijven.
Heel veel liefs van Manfred,Sandie,Jordi en Yentl

Anonymous said...

Lieve Ans en Chiel,
Vandaag voor het eerst naar jullie site gekeken, ziet er goed uit hoor? Hoop dat jullie inmiddels al een beetje gesettled zijn en dat jullie je gauw thuis gaan voelen. Is er al zicht op een goede huisvesting in HongKong? Nou lieverds, het was zondag erg gezellig. Voor nu, veel liefs uit Zaltbommel.
Groetjes van Gé, Lody, Daniëlle, Marien, Jan-Willem en Suzanne.

Anonymous said...

Hallo Ans en Chiel, je zult wel denken, waarom hoor ik niets van Louky, maar dat komt omdat ik jullie emailadres niet meer had. Maar ik heb vanavond les gehad van Andree, dus daarom op deze manier een berichtje van mij. Wil je mij je emailadres opgeven dan kan ik jullie op die manier wat laten horen.Groetjes Louky.

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails