Tuesday, October 19, 2004

A day at the office

De wekker gaat. Het is 8 uur en ik kijk tussen de gordijnen door wat voor
weer we hebben
vandaag. Goh, het zonnetje schijnt... alweer "'tis weer een mooie dag Chiel!
Doe de korte broek maar weer aan".

Ik hoor de douche lopen en ik loop naar de keuken. Effe een bakkie koffie
maken. Nescafe in de mokken en een boterham met kaas staan klaar als Chiel
uit de douche komt.
"Lekker, daar had ik zin in" zegt Chiel. Terwijl we ontbijten zet ik de tv
aan op ATVWorld, een engelse zender uit Hongkong, om het nieuws te volgen.
Een krantje kopen heeft geen zin hier.
Nog effe een sigaretje ( ja nog steeds niet gestopt) en dan gaat Chiel op
pad. "Kom je straks ook nog?" "Tuurlijk" antwoord ik. "Eerst de was doen en
dan kom ik"

Na alle huishoudelijke klusjes loop ik naar de office. "Goodmorning Ans!"
verwelkomt Bing mij. "Hello Bingster, how are you doing today?" vraag ik. En
zoals elke morgen zegt Bing met een grote lach op zijn gezicht:"Busy, busy,
busy".
Chiel neemt met Bing de "action list" door en ik zit op het balkon. De
telefoon gaat en Bing neemt op: "Kwee" roept hij. Vervolgens wordt er in rap
chinees gesproken en het lijkt wel of hij ruzie heeft met de persoon aan de
telefoon.
Als hij heeft opgehangen vraag ik : "bad news?" en hij zegt: "No, long
number!"
Heerlijk toch!

_________________________________________________________________
MSN Zoeken, voor duidelijke zoekresultaten! http://search.msn.nl

2 comments:

Anonymous said...

Nou, je weet het weer mooi te brengen, wij zijn hier al bijna weer vergeten dat er ergens ook nog zoiets als korte broeken in de kast zouden liggen!!
Maar die mooie hollandse luchten met storm en regen hebben jullie weer niet, dus dat scheelt ook weer!
De eerste tekenen van Sinterklaas zijn ook weer in het land, op 14 november komt hij weer aan in Nederland.
Maar geniet lekker van jullie mooie weer en we komen het binnenkort met eigen ogen bekijken.

Groetjes, Mari en Yvon

Anonymous said...

Hoi Ans en Chiel, leuk je stem weer te horen, het is net of je in Druten zit zo helder is de lijn!
Fijn dat het pakketje is aangekomen en toch sneller dan ik dacht!Geniet van de bladen en de rest!
Hier lijkt het nu even lente, zon en hoge temeraturen van 16-17 graden.En ondertussen al langzaam denken aan de kerst!
Liefs en groeten Arlene

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails