Thursday, October 14, 2004

Goedkoop bellen!

Het is vandaag een mooie dag!
En dan heb ik het niet over het weer, alhoewel 28 graden niet vervelend is
en het 's avonds afkoeld naar 26 graden (sorry ik kon het niet laten :))
maar dan heb ik het over onze aankoop van een headset voor de computer.
Van een collega in Nederland hoorde Chiel dat je via internet kon bellen met
"SKYPE". Een programma wat je kan downloaden van het internet FOR FREE! Dus
dat hebben we gedaan en het WERKT!
Zeer bijzonder als je in china zit en niets wil werken of er gewoon spontaan
mee ophoudt zoals Chiel zijn calculator, mobiele telefoon, email, geld
ontvangen/overmaken enz.enz.
Als je via de computer belt naar een mobiel of vast nummer kost dit ongeveer
2 cent per minuut maar als je van computer naar computer belt dan is het
gratis.
Natuurlijk gelijk uitgeprobeerd op de kinderen en Monique. 1 uur gebeld voor
80 eurocent. Heerlijk!
Das mooi wah!

_________________________________________________________________
Nieuw: Hotmail Medium, Large, Extra Large en Extra Extra Large
http://join.msn.com/?pgmarket=nl-nl&page=hotmail/es2

1 comment:

Anonymous said...

Hoi Ans en Chiel, van harte gefeliciteerd nog met jullie zoon.Ik kan het ook niet helpen maar moest ook terug denken aan zijn geboorte en hoe jullie met hem op de flat kwamen en we hem verschoonden op de bar! Weet je nog? Ik hoop dat mijn pakje naar jullie toe het gaat redden want de voortekenen waren niet zo goed.Het werd afgelopen dinsdag hier weer bezorgd als pakket uit China waar ik een fiks bedrag voor zou moeten betalen!!!!!!!!!Nou ja na veel heen en weer gedoe is het zo dat het nu toch echt op weg moet zijn naar jullie!Laten we er maar het beste van hopen.Voel me lekker grieperig maar heb nu herfstvakantie dus ...dat helpt!
He veel liefs Arlene

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails