Tuesday, April 05, 2005

Hallo!

Eindelijk kan ik weer even achter de computer. Als Chiel thuis werkt moet ik wijken. Begrijpelijk maar saai. Vandaag is hij naar Shenzhen en kan ik me uitleven op de computer.

1 april was ik jarig. Ik heb van iedereen hele leuke kaarten, emails en e-cards ontvangen. Hardstikke leuk was dat. Zo was iedereen die je aan je hart drukt toch een beetje aanwezig op deze dag. De traantjes waren niet te stoppen omdat ik iedereen ineens zo heel erg miste. Maar goed, alles is weer in z'n normale doen en ik dus ook!
Vanmorgen heb ik wat foto's gemaakt van ons huisje in bewoonde toestand. En ik wil de paasgroet van mijn ex-collega's bij Randstad niemand onthouden, zullen ze wel leuk vinden, dat ze ook op internet staan waar iedereen ze kan zien!

1 comment:

Anonymous said...

hoi Ans, ik hoop dat je toch een fijne verjaardag hebt gehad al lijkt het me heel normaal dat je juist op zo'n dag wat meer last krijgt van heimwee!
Nou hier is alles goed,verheug me erg op de zomer want het weer is nu weer but.Maar ja pas april he.
Nou groetjes ook aan Chiel en veel liefs van Arlene

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails