Monday, May 16, 2005

Een berichtje van Remy!

Met Remy gaat het goed. Hij heeft het goed naar z'n zin.
Ik heb een mailtje gehad van hem en omdat iedereen naar hem vraagt zal ik zijn laatste mailtje bij ons op het weblog zetten.

Hi mam!
Alles prima hier, ik heb nog geen tijd gevonden om weer iets
op het weblog te zetten... ook al heb ik zeeen van tijd. Het kom er
nooit van. Ik probeer een plan te maken voor de komende tijd en ik wil zeker rond dezelfde tijd naar HK komen! Nadat ik in Mildura ben geweest ben ik met 5 engelsen 2 weken met de auto gereist van Melbourne via Adelaide naar Perth. Daarna heb ik nog een week geprobeerd appels te plukken, maar het regende vaak zo hard dat het
onmogelijk was om genoeg appels te plukken. Daarom ben ik nu in Perth hard op zoke naar een baantje, ik heb al geprobeerd om in een coffee/lounge bar te werken; ik heb ee ndag gewerkt voor niks als trial en ik was aangenomen, het nadeel was dat ik het gevoel had dat ik enorm uitgebuit zou worden door mn baas dus heb ik het toch maar
niet gedaan. Ik zo 10 dollar per uur verdienen en ik moest zelfs haar huis schoonmaken. Vreemd verhaal maar ik zal het nog wel wat uitgebreider op het weblog zetten. Ik denk dat ik nu nog zo'n 150 euro heb dus ik hoop dat ik morgen aan de slag kan als postbode, raslegger of schoonmaker. Ik ben van plan hier tot eind juni te blijven en dan naa rHK te komen en daarna wil ik nog naar Thailand gaan. Begin
augustus is een van de jongens ook in Thailand dus ik wil proberne om er dan ook te kunnen zijn. Jammergenoeg heeft mn telefoon het begeven dus ik kan mn foto's van de laatste 2 maanden niet van de telefoon afhalen :(( Ik heb mn australische sim kaart nu in mn oude telefoon gestopt dus ik ben nog wel bereikbaar enzo. Heel soms doet hij het nog, dus ik hoop dat ik het er ooit nog af kan halen. Is alles ook goed in jullie nieuwe huis in HK? IK ben erg benieuwd hoe het er is. Over 2 maanden zal ik het zien! Maargoed, dat is dus "the crack" hier in "oz". Ik check mn meel meestal wel regelmatig dus tot snel!

No comments:

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails