Tuesday, November 15, 2011

Vooral veel!

Het is nu alweer dinsdag! De dagen vliegen voorbij en soms lijkt het net of ik gewoon wat dagen heb gemist! Absurd maar wel de remedie om jezelf niet te vervelen...maar dat doe ik toch al nooit...

Chiel heeft het qua werk belachelijk druk. Buiten het normale werk en de honderden emails die hij dagelijks voorbij ziet komen ook nog dit. Elke week een paar dagen naar Shanghai, Berry en Ton zijn hier, afgelopen vrijdag klanten uitgezwaaid, vanmorgen vroeg weer een clubje klanten aangekomen op het vliegveld die graag opgehaald wilden worden, trein in naar Shenzhen, werk-dineetjes, afscheid-dineetje, sollicitatie gesprekken...Het zou makkelijker zijn als hij zich kon vierendelen. Dan waren er meer van hem!

Ik zit trouwens ook niet stil. Bankzaken regelen, trip regelen naar Florida, hotel boeken, visums online aanvragen voor de USA, mee naar werk-dineetjes en afscheid-dineetje, klanten uitgezwaaid, restaurants boeken voor de werkdineetjes, toko schoonmaken/houden, was doen. Niet vervelend om te doen maar je bent er zo druk mee!

En dan moeten er ook nog surprises gemaakt worden! Ook niet erg om te doen maar het kost zoveel tijd! Eigenlijk hartstikke leuk om te doen!  Op 3 december moeten ze af zijn en gaan we Sinterklaas vieren in Tai Po! Mijn surprise is al af! Nou Chieltje nog.


Gistermiddag wel een heel gezellige middag gehad. Ellen en Remco waren aangekomen in HK! Volgend jaar komen ze hier voor 3 jaar naar toe en nu zijn ze hier voor vakantie en om eens goed te kijken hoe HK nou in elkaar zit. Ik heb met Ellen al vanaf april email contact en gisteren hebben we elkaar live ontmoet! Lekker aan de koffie, beetje rondlopen. 's Avonds zijn ze denk ik, als een blok in slaap gevallen. Donderdag zie ik ze weer.

Vanavond komt Chiel weer terug uit China!

1 comment:

Familie Grolle said...

Wat goed dat jij je surprise al af hebt. Hier is iedereen begonnen en de geheimzinnigheid heeft toegeslagen. Op de deuren van de kinderen hangen nu briefjes. Niet toegestaan om naar binnen te gaan. Heerlijk ...
Trekt Chiel het nog een beetje? Ik hoop dat het snel wat rustiger .voor hem wordt.
Heel veel groetjes van de hele familie

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails