Wednesday, November 23, 2011

Stil!

Van de week werd ik wakker door een vreemd geluid. Iets wat ik al maanden niet had gehoord. Het was namelijk helemaal STIL! Geen drilboren, geen vrachtwagens, geen stenen-worden-met-hijskraan-in-hoek-geflikkerd geluid. Echt helemaal niets!


Het gebouw wat tussen ons en het water in stond is weg. Tot in de kelder afgebroken en er is nu geen steentje meer weg te drillen. Er staat zelfs geen hijskraan meer in! Het enige gebouw wat er nu nog staat is het Intercontinental Hotel. Vanaf mijn bank heb ik toch vrij goed uitzicht over de Victoria harbour. Zie zelfs bootjes heen en weer varen!


Gelukkig hebben we sinds gisteren weer actie. In ons park gaan ze wat doen. Ik heb geen idee wat maar ineens werd ik weer wakker door metaal-op-metaal geluid. Ik zag dat er een stelling is opgebouwd en ik denk dat ze van de week wel weer beginnen met boren. Vinden ze leuk die Chinezen...boren...

3 comments:

Rina said...

Dankjewel voor de jam. Heeeeerlijk op vers gebakken brood.
Tot gauw

Fiona Teeuw said...

... het ziet eruit als een fundering! Er wordt toch geen nieuwe flat in je achtertuin gebouwd?

Gelukkig hoor je volgende maand de rust van het hollandse polderland weer.

Man in Hong Kong said...

Ze gaan iets schoonmaken daar. Er hing iets in de lift. Maar vast ook boren. En schreeuwen. Dat ook.

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails