Saturday, November 26, 2011

De dag voor...

Morgenochtend om 7.30 staan Jesse, Mabel en Chiel klaar om de 10 km te lopen van de Unicef Charity Run.  Eigenlijk zou ik ook meedoen maar die rug van mij wil niet echt meewerken. Maar niet getreurd. Ik ga weer foto's maken en aanmoedigen. Ook leuk. En alles speelt zich af rond Disneyland Hong Kong.


Vanmiddag wilde Chiel toch echt eerst even langs de Mizuno winkel. De nieuwe "Wave Raider 15" waren uitgekomen (ja, precies) en zonder die schoenen is het leven niet hetzelfde. Die jongens van de winkel kennen Chiel al bijna bij voornaam hihi.


Het tenue is uitgezocht, de camera opgeladen, de schoenen staan klaar. Morgen lekker vroeg opstaan en om 6 uur staan we bij Jesse voor de deur om vervolgens met z'n allen te vertrekken naar Disneyland. Hopelijk werkt het weer ook een beetje mee. Verwachte temperatuur tussen de 20 en 24 graden. Hier en daar een buitje.

Ik neem in ieder geval de paraplu mee en een volle thermosbeker met koffie! Mij krijgen ze niet gek!

Filmpje van vorig jaar voor een kleine impressie!

1 comment:

Anonymous said...

veel succes mannen met het hardlopen
we zijn druk bezig geweest met ongeveer 8 mensen bezig geweest bij Jos en Irma
Jos kan gerust terug gaan voor 2,5 week alle elektro e.d is afgekomen zoals hij had gepland.

Jan en Jantina

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails