Monday, August 18, 2014

Back to business

Zaterdagmorgen om 6 uur zijn we geland op Hong Kong. Alles ging goed. Geen vuiltje aan de lucht. Ik wilde het gelijk op mijn blog zetten toen we thuis waren maar helaas lag internet er uit net als onze tv kanalen. De tv doet het nog steeds niet maar gelukkig begint internet het weer een beetje te doen. Wel in een slakkengangetje, maar het doet het. Voor de tv komt er vandaag een mannetje. Gelukkig wel want zo zonder tv en achtergrond geluiden is echt te saai voor woorden.














Zaterdag hebben we trouwens in half bewuste staat meegemaakt. We vielen steeds op slaap op de bank en natuurlijk zaten we 's nachts rechtop in bed. Waardeloos maar het is niet anders. Zondag was het niet anders. Het ging wel ietsjes beter. Ik moest boodschappen doen, we kregen bezoek van Joke en Izzy en 's avonds gingen we eten met Jesse, Mabel en de zus van Jesse met man en kids. Het was zo leuk om ze weer eens te zien! We hebben heerlijk gegeten in Sai Kung en als je daar pas zit, dan weet je weer wat je al die maanden hebt gemist!


Ik ben net weer thuis uit het ziekenhuis. De eerste fysio sessie zit er weer op. Eddy was erg tevreden met Chiel's conditie. Hij loopt beter en hij heeft meer controle over zijn linker been. Na de lokomat sessie heeft Eddy nog met Chiel een rondje gelopen zonder stok. Niet dat hij ineens helemaal los liep hoor. Hij mocht Eddy's schouder gebruiken als steun. Ook kregen we te horen dat op 1 september Chiel hydrotherapie krijgt. Hij mag dan eindelijk het zwembad in het ziekenhuis in!

En nu ben ik thuis. Weer in mijn uppie en met bloeddoorlopen ogen van de slaap. Het mannetje van de tv komt tussen 10 en 1 en daarna hoopte ik nog vlug even een tukkie te kunnen doen. Het zal er wel niet inzitten want gelukkig hebben de bouwvakkers weer wat gevonden om kapot te drillen. Het zwembad tussen de Hilton Towers in wordt er uit gedrild. Ik denk dat ik nu van alle kanten 'gedrild' ben. Beneden, boven en aan beide kanten van ons appartement. Echt iets om heel blij van te worden.


1 comment:

Simone said...

Ohh heb echt medelijden met je, van het weekeinde was de overbuurman bezig een boom te verwijderen met een kettingzaag en na een uur was ik zowat gek, laat staan dan met dat gedril en geboor en gehak, al die maanden. Pfff en dat ook nog eens met je jetlag-hoofdje....Het is toch altijd weer fijn te lezen dat michiel nog steeds vooruit gaat he?! Geweldig hydrotherapie, ben benieuwd welke sprongen hij nu weer vooruit gaat maken.....Het was heel gezellig jullie weer gezien te hebben en inderdaad de tijd vliegt zoals altijd weer, maar dat heeft dan ook weer als voordeel dat het zó weer december is....Dikke kus van ons

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails