Friday, August 15, 2014

Laatste dag

De tijd vliegt voorbij. Toen we aankwamen in NL leek die maand die we voor de boeg hadden, een eeuwigheid te duren maar ik knipperde 3 keer met de ogen en nu sta ik de koffers weer in te pakken. Morgen om 12.55 uur vliegen we HK tegemoet. 

Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik lichtelijk zenuwachtig ben deze keer. Natuurlijk gebeurt er niets. Natuurlijk gaat alles goed en voorspoedig. Natuurlijk. Maar toch... We lopen morgenochtend langs de nieuwe toegewezen plek waar alle bloemen liggen op Schiphol. Ik neem een bosje bloemen mee voor de slachtoffers van MH17.   

Wij vliegen met Cathay Pacific met een rechtstreekse vlucht naar Hongkong. De CX270. Als alles meezit landen we zaterdagmorgen om 06.30 uur. Ik laat het weten via FB. 

Maar wat hebben we veel gedaan deze (werk)vakantie! Ik heb de tuin gesnoeid en opgeruimd, we hebben een loungeset plus bbq gehaald, we zijn naar een bruiloft geweest, we zijn op familiebezoek geweest, we hebben vrienden bezocht, we hebben de kids en Leena meerdere malen geknuffeld, we hebben de auto verkocht en een andere gekocht, we hebben offertes gekregen om een nieuwe badkamer en toilet te installeren, we hebben tegels uitgezocht, we hebben gegeten met de kids, ik ben met Lody meerdere keren naar het UMC geweest, ik ben met Linn gaan shopen, op ziekenbezoek geweest in het Canisiusziekenhuis in Nijmegen, ik heb ramen gelapt die al jaren geen sopje hadden gezien, ik heb de schuur opgeruimd, ik ben 2 keer naar de kapper geweest, Chiel is met Ben en Selena op huizenjacht geweest, we zijn meerdere malen op werkbezoek gegaan door Nederland, ik ben voor het eerst op de Haagse Markt rond gelopen, ik heb een babietje vast gehouden, en ik weet zeker dat ik nog heel veel dingen niet heb genoemd. Kortom het was fantastisch! 

Over 4 maanden zijn we er weer. Lekker Kerst vieren met de familie.  Dus een dikke kus allemaal en tot dan! 


2 comments:

Arlene said...

Ja je bent lekker druk geweest!Maar was heel erg gezellig en wat een lief gebaar van je om bloemen neer te gaan leggen bij de herdenkingsplek.Het gaat allemaal goed!
XXX

Anonymous said...

Het was heerlijk dat jullie er waren en ontzettend fijn dat je mee kon naar het UMC. Ik hoop op uiterlijk 27 aug een gezonde kleinzoon vast te houden. Xxx Lody

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails