Thursday, December 04, 2014

Bijpraten

Na het etentje bij Annie, kreeg Chiel last van een griepje. Een buikgriepje wel te verstaan. En dat is super vervelend. Voor ons is dat al lastig te combineren met werk maar voor Chiel is dat echt een ramp.  Zijn gevoel is nog steeds niet helemaal terug dus die maandag is hij thuis gebleven voor alle zekerheid. Eerst zou hij naar China gaan voor 2 dagen, maar als je naar het toilet moet wat zo'n 100 meter verderop is, is dat echt niet te doen.



Dinsdagavond kreeg ik de mannen te eten. Het was Jos zijn verjaardag. Kip, patat en appelmoes stonden op het menu. Een hele gezellige avond was het! En zij maar lachen over mijn selfie-stick, maar je maakt de leukste foto's zo! We hebben ook nog geproost op Mickey! Het was ook haar verjaardag!


Woensdagmorgen vertrok Chiel naar Shenzhen. Hij voelde zich stukken beter gelukkig. Ik ging die avond naar de verjaardag van Steve. Ze gingen het vieren in het Icon hotel met een etentje en ach, ik ben de rotste niet, ik offer me wel op ;-)

Vanmorgen ben ik lekker de hort op gegaan. Gewoon wandelen en neuzen en ik heb nog geluncht met Jesse. Hij gaat vanavond op vakantie en had al een beetje de vakantie kriebels. Jos zou in eerste instantie ook meegaan maar hij kreeg nog de PCCW op bezoek. En die kwamen natuurlijk niet op tijd. Nou ja.  Jos vertrekt vanavond weer naar NL. En dan zijn Chiel en ik weer alleen...

Volgende week ga ik mee naar Shenzhen voor 3 dagen. Dat is de laatste keer voor dit jaar want op 17 december vliegen wij naar Nederland! Yoehoe!!

2 comments:

Mickey said...

Da's lief!!
Dikke kus en misschien tot in NL!
Xxx

Arlene said...

Buikgriep of gewoon teveel lekkers gegeten bij Annie? Kan niet wachten tot de 17e XXX

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails