Saturday, January 16, 2016

Met pensioen en dan heb je reuma




Ik was vanmorgen aangenaam verrast toen ik op facebook het verhaal zag van mijn zus Arlene. Ze lijdt aan R.A. oftewel reumatoïde artritis. Maar ze heeft nu haar verhaal openbaar gemaakt bij het reunafonds. Ik vind haar super stoer en ben blij dat ze haar verhaal heeft opgeschreven zodat anderen en zelfs haar eigen familie eens kan lezen hoe dat voelt en hoe het is om te leven met reuma.

Ik heb haar gelijk gevraagd of het goed is dat ik haar verhaal op mijn blog zet, ben erg trots op d'r want ze is een echte binnenvetter. Ze vond het goed en voila. 

Ik heb geprobeerd om haar verhaal te kopiëren maar dat gaat natuurlijk niet. Vandaar de link. Druk op de regel hieronder en het verhaal komt te voorschijn. 

Met pensioen en dan heb je reuma - Arlene Voogd - Lees dit verhaal en doe ook een boekje open over reuma!

No comments:

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails