Sunday, July 03, 2016

In gebruik!

Halleluja! Na heel wat gedoe, is het mij dan toch eindelijk gelukt om de nieuwe computer in gebruik te nemen. Ik word er niet goed van. Wat is je paswoord voor dit, wat is je paswoord voor dat, nee dit hotmailadres is niet veilig, je kan je niet inschrijven met een gmail account, WHAAAA, doe nou 's wat ik wil!!!

Ik ben echt een dummy als het hierover gaat. Ik probeer het wel maar word niet goed van alle mogelijkheden die je kan/moet invoeren. In ieder geval heb ik nu mijn foto's overgezet, de muziek was niet goed gegaan dus die worden weer gekopieerd van mijn oude mac en dan kan ik hopelijk later vandaag die weer op mijn nieuwe mac zetten.

Wel, ik heb verder weinig te melden, maar wou dit grootse nieuws niemand onthouden. Hopelijk gaat het van de week beter met alle nieuwe keuzes die ik moet/mag nemen en ben ik weer zo blij als een lammetje in de wei. Maar nu even niet...


1 comment:

Arlene said...

Ken het gevoel, gelukkig had ik Maurice in de buurt toen ik mijn nieuwe laptop in gebruik nam, maar af en toe was k het zo zat dat ik hem zo het raam uit zou gooien!

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails