Saturday, July 02, 2016

Vertraging

Jullie zullen het al wel gemerkt hebben. Niets veel postjes. Niets overspoeld worden. Weer een week radio stilte. Ik word een beetje gek van mijn computer. De laatste berichten zijn dan ook gemaakt met mijn smartphone en dat is best een karwei. Ik heb ondertussen een nieuwe computer maar het punt is dat het wat gedoe is om mijn foto's en muziek van de ene naar de andere computer over te zetten. Ik ben er niet sterk in. Hoogtepuntje is dat het ondertussen gelukt is om de foto's over te zetten maar het kost allemaal veel tijd. Ik denk nog een paar dagen duurt voordat alles over is en ik weer met plezier achter mijn computer zit. 

In de tussentijd heb ik niet stilgezeten. Remy heeft een nachtje gelogeerd met de dametjes Honig. 


We hebben Linn opgehaald uit Biddinghuizen omdat haar auto het heeft begeven, zelfs totall loss verklaard en dus gezocht naar nieuwe autootjes, auto bekeken op woensdagavond die het niet bleek te zijn. 


We zijn met Yvon en Mari uit eten geweest in Meeteren wat nog een cadeau was voor onze verjaardagen! Super gezellig! 


We hebben ook het besluit genomen om toch een klein hondje te nemen, en niet zomaar eentje, ik wil een shizu. Ik wil eigenlijk Google, maar dat kan natuurlijk niet want zij is van Hildegard. Dus we zijn op zoek naar een nestje! 


Ook bezoek van Arlene gehad die een nachtje heeft gelogeerd, lekker gegeten en Lody en Linn waren er ook! 


Arlene en ik hebben ook nog op Sammie gepast voor een uurtje omdat Selena naar de tandarts moest. Vervelend voor Selena maar leuk voor ons! 


En vanmiddag toen Arlene net was vertrokken nog een onverwachts bezoekje gehad van Remy, Rachida en de kids!


En morgen gaan we met linn opnieuw kijken naar een andere auto voor haar. We vervelen ons niet! 



3 comments:

Arlene said...

Het was erg gezellig en jammer dat ik Remy, Rachida en de meisjes heb gemist !

Simone said...

Hartstikke gezellig allemaal, hoor!!

Mickey said...

oh echt?! hihi, ik wist het! (hondje)
:-)

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails