Monday, August 01, 2016

Met Mickey op stap!

Sinds vorige week is eindelijk het huis van Mickey en Jaap in Nijmegen in gebruik genomen. Het blijft heel bijzonder dat we elkaar in Hongkong hebben ontmoet, dat zij vervolgens naar Vancouver zijn verhuist en nu in Nijmegen zijn neer gestreken! 


Ze woont prachtig in Nijmegen.  Prachtig uitzicht over de stad en de hele binnenstad is in 10 minuten lopend te bereiken. Echt super. Ze zijn net verhuist dus hier en daar moet nog wat gebeuren maar voor op dat moment was het hoog tijd om bij te praten en aan de koffie te gaan. 


Nou weet ik in grote lijnen wel dingen te vinden in Nijmegen maar ik had pas op de FB pagina van selena's moeder gezien dat ze in een schattig koffiehuisje in Nijmegen zat. Daar moet ik heen met Mickey dacht ik nog, adres opgezocht en toen bleek ook nog dat de eigenaresse familie was van Selena! Kleine wereld. 


Maar wat leuk om met Mickey bij te praten en wat een gaaf tentje! Naast de kerk achter de Waagh, in een superschattig steegje! Te leuk! En ik heb al die jaren niet eens doorgehad dat juist daar zo'n leuk koffiehuisje zat! 


We hebben heerlijke koffie gedronken, een salade gegeten, binnen gezeten en buiten op het terrasje gehangen. Daarna zijn we nog een winkeltje ingelopen die in hetzelfde steegje zat. Zo leuk! Echt een aanrader! 


Gaaf om mijn partner-in-crime weer dichtbij te hebben! 


2 comments:

Simone said...

Yeah.... they are together again!!! COOL

Fiona Teeuw said...

Dat maakt de re-integratie voor jullie beide een stuk makkelijker! ... Echte vriendschap

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails