Friday, January 14, 2005

Druk, druk, druk!

Ik ben alweer aan het aftellen.
Over 11 dagen landen Andy en Marry in Hongkong! Helemaal geweldig. Ze zijn er maar 8 dagen dus kort en krachtig. Ik heb gelijk een hotel geboekt schuin tegenover hun hotel dus we kunnen samen ontbijten en zo.
Chiel kan helaas niet alle dagen er zijn omdat Berry komt maar ik ben in ieder geval in Hongkong.
Ik heb er zin in.
 
Daarna gaan Chiel en ik op vakantie naar Nederland. Vanuit Hongkong naar Bangkok. Daar blijven we een weekend en dan vliegen we door naar Amsterdam. Als het een beetje meezit dan blijven we daar tot na Chiel zijn verjaardag en dan weer naar China.
 
Maar zover is het nog niet. Eerst gaan we morgen naar Hongkong om naar huizen te kijken. Ik heb er 4 op mijn lijstje staan dus ik hoop dat er wat tussenzit.
 
Het gaat weer lekker. De zon schijnt. De temperatuur stijgt en de pizza die we hebben gegeten bij Pizzahut vanavond was heerlijk!

1 comment:

Anonymous said...

Hoi, je bent weer heel wat opgewekter!
Leuk he dat je broer en schoonzus komen!
En wie weet zit er bij die 4 huizen wat voor je.
Hier alles goed, zie mijn mailtje en ik heb net tot 9.30 uur uitgeslapen want zo'n eerste werkweek hakt er weer lekker in!Ga nu mijn boodschappen doen maar het is nogal koud dus weing zin, maar ja ik moet toch eten!
Hou je goed, geniet van de mooie dingen!
Liefs en kus Arlene

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails