Monday, January 31, 2005

weer thuis

Ik ben gisteravond weer thuis gekomen van 1 week Hongkong. Voel me een beetje leeg want de afgelopen week waren Andy en Marry er. Ik vond het geweldig!

 

Ik was op dinsdagmorgen al vroeg wakker want hun vliegtuig zou landen om 8 uur. Chiel en Berry gingen ook weg want zij hadden verschillende afspraken in Hongkong en Shenzhen. Dus ik op stap naar mijn hotel op Knutfort Terrace  wat schuin tegenover het hotel van Andy en Marry staat.

 

Na te zijn ingechecked ben ik naar het Kimberley Hotel gegaan en ben ik de lobby gaan wachten tot hun shuttle bus zou arriveren.

Na ongeveer een half uurtje zag ik ineens 2 bekende maar vermoeide gezichten de roltrap opkomen! Het blijft een raar gevoel als je bekende mensen midden in Hongkong ziet.

 

We hebben veel gedaan, gezien, geshopt en vooral gegeten! Andy vond het buffet in een restaurantje wat op een steensworp afstand van het hotel stond, errug lekker! Sushi en buffet voor 280 HKD "all you can eat!"

Ik kan je vertellen, de oesters waren niet aan te slepen!!

 

De kleine chineze kindertjes hadden in Andy een speelkameraadje gevonden. Een soort van surrugaat Opa zal ik maar zeggen. Ze bleven op hem af komen!

 

Gisteravond zijn ze weer vertrokken. Koffers vol met cadeautjes voor thuis want de weken voor Chinees Nieuwjaar staan de winkels vol met Sales! tot 80%!!! Jammer dat ze weer weg zijn. We hebben een hardstikke leuke tijd gehad. Maar nog even en dan zijn we zelf in Nederland. 9 februari komen wij aan om 9.00 uur!!

 

 


2 comments:

Anonymous said...

Hoi Ans, ben net even bij Andy en Marrie langs gegaan en zij hebben het ook fantastisch gehad!
Ik hoop ook dat ik jullie zal zien als jullie in Holland zijn en we bellen in elk geval even.
Ben erg benieuwd naar Hingkong en nu nog meer!
Ik ga eens kijken of ik via Cathay ook zo'n soort arrangement kan boeken.
Liefs en tot gauw Arlene

Anonymous said...

Hoi lieve Ans en Chiel,

Wat leuk dat jullie volgende week ! al in Nederland zijn. Zo te zien hebben jullie lekker genoten met Andy en Marry. Heb een hele goede reis en tot dan in ieder geval.

Veel liefs,
Lody

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails