Friday, January 21, 2005

Vrijdag!

Het is weer vrijdag. De dagen vliegen voorbij. Ik weet soms echt niet wat voor dag het is.

Maar gelukkig staat het op het vloermatje in de lift!

 

Ik ben vandaag de was aan het doen. Alvast alles wassen want ik ga zondag al naar Hongkong.

Chiel gaat Berry ophalen en zij hebben afspraken in Hongkong staan op maandag en dinsdag.

 

Ik daarentegen ontmoet op maandag Andy en Marry. Leuk!

Ik blijf de hele week in Hongkong. Misschien een dagje terug naar Shenzhen om Andy en Marry ons huis te laten zien, maar ik denk dat we de meeste tijd doorbrengen in Hongkong.

 

Vanavond moet ik Chiel laten zien hoe de wasmachine werkt. Hij heeft echt geen idee. De laaste week met de kids was ik ook al in Hongkong en Chiel bleef in Shenzhen vanwege het werk. Toen belde hij mij op met de vraag:"Hoe werkt dat ding??"

Alle knoppen hebben chineze tekst en hij had op alle knoppen gedrukt dus de was bleef nat, was niet gecentrifugeerd en was na 5 minuten al klaar!

Bing is toen maar langs gekomen en heeft voor Chiel alle knoppen gereset en toen was het weer goed.

 

O ja, vanmorgen zag ik dat de ramen werden gelapt van het flatgebouw. Je weet echt niet wat je ziet. Ineens hangt er een mannetje op een schommel (aan 1 touw!!) met een emmertje water voor de ramen op de 25ste verdieping! Mijn hemel, ik schrok me kapot!

Nee, van een arbodienst hebben ze nog nooit gehoord hier.

 


1 comment:

Anonymous said...

Hoi Ans en Chiel, nou ik word al beroerd als ik naar die foto van die glazenwasser kijk! Er komen een paar leuke dagen aan he, en volgens Andy ook goed nieuws aan het huizenfront dus....Hier alles goed, leuk en spannend en ik voel me 10 jaar jonger!
Heel veel plezier komende week en tot gauw!
Arlene

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails