Friday, February 18, 2005

Druk!

Ik heb weer even tijd om wat op het weblog te schrijven. We zijn hardstikke druk geweest!
De ouders van Chiel bezocht in Zeeland, toen over Hoofddorp (Jacq was helaas niet thuis) naar Leiden gegaan om even te kijken bij Simone. En zoals het hoort, werd daar gewerkt. Dus Simone heeft vanuit de winkel met Ron gebeld die naar huis kwam om met ons koffie te drinken.

We zijn al kris kras door Nederland gesjeest en hebben vrienden en familie bezocht met de Lupo (want Chiel had z'n auto natuurlijk ingeleverd bij het werk bij vertrek).
Ik heb heerlijk spijkerbroeken gekocht in mijn maat! En ik hoefde niet naar de mannen afdeling hiervoor!!
Ondergoed, schoenen, kaas, hagelslag, vette frikandellen en een frietje speciaal zijn door Chiel en mij al aangeschaft.

We hebben ook kennis gemaakt met de collega's van Chiel hier in Nederland en de nieuwe collega die ons straks versterkt in China.

En het is nog niet over want van het weekend gaan we weer door met de tour!

No comments:

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails