Thursday, February 24, 2005

Over de helft

Het is vandaag woensdag en we zijn al over de helft van onze vakantie hier in Nederland. Op 3 maart vertrekken we weer richting China.

We hebben al heel wat vrienden en familie bezocht. Hardstikke fijn om al die gezichten weer te zien. Ik ben ook wezen eten met mijn ex-collega's van Randstad en later ook nog met Sandie apart omdat zij ziek was en er niet bij kon zijn op de eerste afspraak. Heerlijk gegeten en lekker gekwebbeld.
Heel vreemd om weer op de plek te zijn waar ik zowat 10 jaar heb gewerkt. Net of er niets veranderd was, en ik zou zo weer mijn werk kunnen oppikken.

De foto's van deze avond zet ik zeker op het weblog maar dat doe ik pas in China, anders staan ze op de computer in Nederland en daar heb ik niets aan.

Ik ga voetballen kijken met Chiel. Met een bakkie koffie. En een speculaasje. Lekker!

No comments:

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails