Thursday, April 02, 2015

Happy birthday to me!



Op mijn verjaardag (1 april) moest Chiel natuurlijk gewoon werken. Dat is ook helemaal niet erg. We hadden al een heerlijk weekend achter de rug. Wat wil een mens nog meer? Ben super verwend en heel veel berichtjes gekregen van lieve vrienden en familie die me feliciteerden. Heel lief. 

Ik ben op stap gegaan. Naar de bloemenmarkt, Fa Yuen street market, de Neon (alles voor 12 dollar winkel) en geslenterd over Shanghai street. Nee, ik verveel me niet.  


Chiel kwam wel op tijd thuis. Om 6 uur stond hij al voor de deur en dat was onverwacht en heel gezellig. En 's avonds zijn we gaan eten met Steve, Silla en Crystal. Deze keer in het Intercontinental hotel in het Chinese restaurant. Dit restaurant heeft 2 sterren   Het was heel gezellig en het was echt super lekker. En het beste was dat het voor een 2 sterren restaurant niet absurd duur was! 



Vandaag is Chiel's laatste werkdag. We hebben zo maar4 dagen paas vakantie! 

No comments:

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails