Thursday, June 23, 2005

Ben en Linn zijn aangekomen

Gisteren zijn de kids aangekomen.
Hun vlucht van Britisch Airways zou landen om 13.05 in Hongkong dus ik was al gepakt en al om 10.00 uur 's ochtends! Chiel had nog een afspraak om 9.30 en als hij daarmee klaar was zouden wij naar het vliegveld gaan.
De afspraak duurde ietsjes langer dan ik gedacht had maar om 12 uur stapten we dan eindelijk de metro in. Om 13.00 uur liepen we de arrivalhal in en daar zagen we op het bord dat de vlucht 15 minuten later zou aankomen. Potver....
Kan gebeuren dus eerst maar een kopje koffie. Na 15 minuten weer kijken op het bord, bleek dat ze weer 15 minuten later zouden aankomen. SHIT!!!
Dan maar een broodje eten. Ik kreeg haast geen hap naar binnen. Het weer was helemaal opgeklaard, droog en warm, dus daar kon het toch niet aan liggen?
Weer kijken op het bord, en weer 45 minuten later verwacht! Ik kon de tranen niet in bedwan g houden. Dan maar even naar buiten. Terwijl we op een bankje zaten zagen we een vliegtuig van Britisch Airways landden! Daar moeten ze inzitten!! Kan niet anders!
Wij weer naar het bord en ja hoor, eindelijk waren ze geland. Na een half uur, liepen Ben en Linn door de klapdeuren zo onze armen in!
Ik heb ze helemaal plat gedrukt en niet meer losgelaten! We hebben lekker gegeten en gepraat en tv gekeken en gewandeld. En om 10 uur lagen ze in bed. Lekker bij mij thuis!!!

1 comment:

Anonymous said...

Lekker he mam, om weer even een deel van je kroost onder je hoede te hebben en de grootste en oudste komt ook over een week, kan je weer even ouderwets moederen( en vaderen natuurlijk) Maar zie je wel dat het werkt, ik zou toch droogte en zonneschijn sturen, ging helemaal goed. (Heb hele goeie connecties daar boven, haha)
Nou schattekinders, geniet van elkaar en van 't leven. Een klapzoen uit Leiderdorp

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails