Sunday, June 05, 2005


Dolfijnen kijken!

2 comments:

Anonymous said...

Hello lucky people,

Je wilt me toch niet vertellen dat je deze roze dolfijnen met eigen ogen hebt gezien he? Ik ben stinkend jaloers, wat een machtige beesten. Als je nog een keer met ze gaat zwemmen, nou dan ben ik echt helemaal jaloers. En inderdaad wat een mooie omgeving is het toch, want inderdaad als je aan Hong Kong denkt, denk je hoog, hoger, hoogste wolkenlkrabber, maar wat ik gister al tegen je zei; heel leuk om zo de cultuur en het land te leren kennen. En Chiel heb je nog van het voetbal genoten, of heb je de oogjes niet open kunnen houden? Van de week moeten ze nog een keer he, tegen Finland gaat ook om het echie, weet alleen niet precies wanneer, maar volgens mij kom je daar ook wel snel achter. Nou jongens, gegroet en een dikke smakkerd

Simone en de gang

Anonymous said...

Nou Chiel, even ter info: overmorgen, woensdag is de volgend wedstrijd van het Nederlands elftal, zonder van Bommel, die is een beetje uitgerangerrd.
Erg hé, dat ik nu ook al voetbal info kan vertellen!!!

Groetjes, Yvon

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails