Thursday, June 09, 2005

Dat wordt leuk!

Vandaag is het regenseizoen dan goed begonnen. Druilerig, eigenlijk nederlands weer alhoewel de temperatuur zo rond de 25 graden ligt. Ik zag vanochtend op het nieuws dat de regengebieden lekker boven hongkong hangen dus dat komt wel goed. Maar...

Over 13 dagen komen Linn en Ben ons weer opzoeken! De 22ste juni! Ik heb er ontzettend veel zin in. Ik mis de kids als een gek, dus de volle 4 weken dat ze hier in Hongkong zijn, ga ik ze vreselijk verwennen! Dat wordt weer lekker op de bank hangen met z'n allen op ons piepkleine flatje, shoppen voor weinig, naar het strand en natuurlijk de dolfijnen bekijken.

Remy belde op en vertelde dat hij op 1 juli naar Hongkong komt. Hij blijft een paar weken en vanuit Hongkong vliegt hij door naar Thailand waar hij een maand wil blijven voordat hij dan weer naar Nederland vertrekt. Heerlijk dat we het hele gezin weer voor een tijdje bijelkaar hebben!

Maar Arlene komt op 10 juli ook naar Hongkong voor een dag of 10! Ze heeft een hotel geboekt vlak bij ons flatje en ik kan niet wachten om haar Hongkong te laten zien. Gezellig!!

Vervolgens als iedereen weer is vertrokken, waar ik nog niet aan wil denken, komt Monique voor 2 weken naar Hongkong! van 1 september tot de 15e. Hardstikke leuk!

Dus al met al wachten er superweken op ons. Ik heb er zoooooooooo'n zin in!
Kom maar vlug, wij zijn er klaar voor!

2 comments:

Anonymous said...

Hi guys,

Ik heb er ook heel veel zin in!! Wil al beginnen met pakken........bij wijze van spreken dan!

Veel plezier alvast met de kids en Arlene. See you later!!

Dikke kus Monique

Anonymous said...

Ja Ans ook ik kan bijna niet wachten,je kent je zus heel langzaam aan begin ik al dingen klaar te leggen die mee moeten en ik zit al te fantaseren hoe ik die 12 uur in het vliegtuig een beetje goed door kan komen!Zeker nu op school weer eens de pleuris is uitgebroken denk ik steeds ach nog even en dan.........
Liefs Arlene

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails