Monday, June 27, 2005

Naar bericht

Vandaag kreeg ik van Yvon een emailtje met het nieuws dat Rene van Haren is overleden.

Wij hebben een tijdje naast Rene gewoond aan de Hoeven in Druten. We hebben kerst samen gevierd en zijn met hem en Yvon naar Londen op vakantgie geweest. Ik kan het me nog niet voorstellen dat Rene is overleden, zomaar...
In de rouwkaart stond dat hij afgelopen vrijdag is gaan sporten bij de sportschool en dat zijn hart er gewoon mee is gestopt, zomaar...

Hij mankeerde niets. Hij was niet ziek. Hij rookte niet. Hij was zelfs sportief en kon uren wandelen met de honden.

Ik kan er niet bij dat Rene er niet meer is. We zijn in gedachten bij Hannie en haar kinderen en bij Lianne.

Rene is 47 jaar geworden.

4 comments:

Anonymous said...

He lieverds,

Wat een vreselijk nieuws! Ik wou dat ik even bij jullie kon zijn nu!

Ik kende hem niet zo goed, maar heb hem wel regelmatig gezien. Een vrolijke, behulpzame buurman met geweldige verhalen.

Heel veel sterkte en heel veel sterkte toegewenst aan de naaste familie van Rene.

Een dikke knuffel van ons.

Monique, Femi & Kayode

Anonymous said...

Lieverd,

Wat kun je hierop zeggen.........

Simone

Anonymous said...

Bij dit soort aeken zou je graag willen dat je niet zo ver weg zat he?
Sterkte!
Arlene

Anonymous said...

Hoi Ans,
Zo gaat dat in hetleven, ik heb gisteren een vriendin uit Vlijmen, met wie ik zo'n drie jaar heb gevolleybalt naar haar laatste rustplaats gebracht, 49 jaar en al 7 jaar kanker. Heftig hoor, ik begrijp hoe je je voelt, alleen kon ik gelukkig zelf afscheid nemen.
Nou sterkte er mee,
liefs en groetjes, Lody

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails