Wednesday, June 15, 2005

Actueel weer in Hongkong


Click for Hong Kong, Hong Kong Forecast

2 comments:

Anonymous said...

Hoi Ans, leuk dat weerbericht kan ik straks precies zien hoe het weer zal zijn! Ben bijna aan het eindje van mijn energie, op school weer zoals elk schooljaar toestanden en verschuivingen,maar ze willen mij er maar niet uitgooien.Ik hoef geen gouden handdruk, neem genoegen met zilver!
Maar.........nog 2 weken werken en dan 1 weekje thuis op adem komen voor ik naar jullie toe kom.Denk dat ik die rust ook wel nodig zal hebben!He meissie, nog even en je kan je kids weer verwennen en ik wens je veel plezier.
Arlene

Anonymous said...

Zal je even vervelen met het weer in Nederland de komende dagen: droog, zonnig, rond de 30gr., daarna afkoelend tot ca 24gr. Het is hier soms zo slecht nog niet!!
maar troost je, we hebben al bakken met regen gehad, en die zullen ook wel weer komen....

Liefs, yvon

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails