Wednesday, June 15, 2005

Ik verveel me...

Het regent al de hele dag. Saaiiiiiiiii...

Chiel is vanmorgen vertrokken naar Shanghai. Een klant komt over en hij gaat wat fabrieken bezoeken rond Shanghai samen met Chiel. Morgen ook een vol programma en aan het eind van de dag vliegt hij weer terug naar HongKong met een andere klant die weer in HongKong wat bezoeken gaat. Druk baasje die Chiel van mij.

Vrijdag komt de moeder van Paul op bezoek en daar gaan we van het weekend even kennis mee maken en een hapje eten.

Het regent nog steeds... Vanmiddag ben ik naar buiten gegaan want ik moest het hotel boeken voor de klant en eten halen voor vanavond. Toen begon het te onweren en dat doet het nog steeds. Ach ik vind regen niet zo erg maar het is zo benauwd dan. De temperatuur is nog steeds rond de 30 graden. Koelt niet echt af. Misschien is het morgen beter.

Woensdag komen de kids! Leuk! Ik ga morgen alle logeerspullen eens uitzoeken. Toen Paul kwam heb ik hem het een en ander gegeven om te kunnen slapen maar nou weet ik niet of ik wel lakens genoeg heb.

Nou, ik ga maar wat te drinken inschenken voor mezelf. Beetje tv kijken en de gordijnen dicht. Kan geen regen meer zien...

No comments:

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails