Monday, June 20, 2005

Nog 2 nachtjes slapen

Woensdag is het zover! Ben en Linn komen dan aan om 13.05 op Chek Lap Kok airport in Hongkong! En ze blijven 1 hele maand!

Ik kan niet wachten tot het zover is. Ik kan er niet van slapen en ik denk dat ik nerveuser ben dan de kids die moeten vliegen.

Ik had vanmorgen Linn nog aan de telefoon of alles geregeld was voor de reis. En wanneer ze Jim weg brengen naar het asiel. Of ze de paspoorten gereed hebben liggen, de e-tickets hebben uitgeprint, of ze koffie van Douwe Egberts mee willen nemen, de auto goed afsluiten, het gas uitdraaien, de vuilnisbak nog legen voordat ze weggaan, de koelkast leeg ruimen, enz. enz.

Het is ook lang geleden dat ik ze gezien heb en ze heb kunnen vast houden. In februari waren we in Nederland en 3 maart zijn we weer naar China vertrokken...

Maar goed, woensdag zijn ze hier en we gaan ze helemaal verwennen en plat knuffelen!

No comments:

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails