Saturday, October 29, 2005

Goed nieuws!

Ik vond dit zo leuk dat ik het gelijk even kwijt moet aan jullie allemaal!

Op 17 december vlieg ik naar NL en vlieg weer terug op 15 jan. Maar omdat Chiel en ik 13 maart 25 jaar getrouwd zijn komen wij 4 maart weer naar NL en ik vlieg terug op 4 april!!!!!

Jippie!! En alvast de datum 11 maart vrijhouden want dan geven wij een feest in Druten! De uitnodigingen volgen rond de kerst. Kan niet wachten om iedereen weer te zien.

Nou, dat was kort maar krachtig maar morgen schrijf ik een lang stuk over de hike-tocht.

2 comments:

Anonymous said...

Heerlijk.........wat een goede vooruitzichten.Ik hou het vrij!
Geniet van het hiken!!
Arlene

Anonymous said...

Hoi Ans en Chiel,

Wat een leuke vooruitzichten allemaal en een feestje ....yep, daar hou ik me zeker vrij voor!
Leuk over een week of 6 zijn jullie al in Nederland. Gezellig hoor.
liefs en knuffel,
Lody

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails