Thursday, October 13, 2005

Remy is jarig!

Lieve Remy, Van Harte Gefeliciteerd Met Je Verjaardag!!

Vandaag is onze Remy 24 jaar geworden. Wat gaat de tijd toch snel! Ik weet dat er geen groter cliche bestaat maar ik kan me zijn geboorte nog precies voor de geest halen. Toen mocht ik geen geboortekaartjes laten drukken van de kinderarts en kijk nu: 2 meter lang en 24 jaar oud!

Jammer dat we er nu niet bij kunnen zijn maar pas in december.

Volgende maand gaat Remy op kamers in Utrecht. Dan gaat hij echt het huis uit. Ik vind het maar een raar idee. Begrijpelijk maar raar.

Ik had hem vandaag aan de telefoon, hij was een stuk fietsen en vanavond gaat hij met z'n vrienden eten in Nijmegen.

Nou lieverd, een hele fijne dag verder en veel plezier vanavond!

2 comments:

Anonymous said...

Ans en Chiel natuurlijk ook van harte gefeliciteerd met deze 24 jarige zoon!
En Remy jij natuurlijk ook maar je hebt mijn kaartje vast al gekregen!
Fijne dag!
Arlene

Anonymous said...

Ben te laat, weet het :-(
Maar niet minder gemeend: van harte gefeliciteerd met die knul van jullie!!!!!

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails