Friday, March 17, 2006

Ik had vandaag Chiel aan de telefoon.

Hij is alweer druk aan het werk in Shenzhen. De reis was goed gegaan en volgens hem weinig geslapen in het vliegtuig. Zijn buurmannen dachten er anders over. Hij stapte in, ging zitten, viel in slaap en werd 1 uur voor het landen weer wakker!

Verder was het flatje niet afgebrand (ik dacht dat ik het koffieapparaat aan had laten staan!), de copy-watch jongens stonden nog steeds op Nathanroad, dat de wachtijden in de metro nog steeds 1 minuut zijn, waren de pizza's van Pizzahut nog steeds erg lekker en was de temperatuur in HongKong alweer lekker gestegen. Vandaag 25 graden en morgen 28 graden!

Ach, ik heb maar verteld dat wintertruien erg fijn dragen, dat files van 10 kilometer naar en vanaf Utrecht best leuk zijn , dat erwtensoep met worst erg lekker is en dat Ajax uit de Champions leage gekinkeld is!
Nou, ik kan je vertellen, toen zat Chiel er toch wel even doorheen...

3 comments:

Anonymous said...

Ach gossie, toen moest ie zeker wel een traantje laten..............Bijna traumatisch allemaal! Ha ha ha

Monique

Anonymous said...

Ze hebben dus toch gelijk........
sterk spul hoor dat fishermans frend!!!!!

Simone

Anonymous said...

Nou ja, eindelijk weer een blog te lezen al lukt het nog niet op de hier bovenstaande blog te reageren dus maar even hier,een beetje last van het empty nest syndroom? Is heel goed te begrijpen hoor, weer een verandering in je leven!En Remy geniet maar fijn van je vrijgezellen flatje,zo ben ik ooit ook begonnen!
Liefs Arlene

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails