Friday, March 10, 2006

Nog 1 nachtje slapen en dan hebben we Feest!! Hardstikke gezellig om iedereen weer te zien.

Ik ben van de week samen met Yvon naar de kapper geweest om de grijze haren te laten verdwijnen als sneeuw voor de zon. Straks ga ik met Linn nog ff naar de stad om "iets leuks" te kopen voor het feestje.

Chiel is nu met Remy een laminaatvloertje leggen op zijn nieuwe kamer in Utrecht. Wel raar dat Remy dus echt het huis uit gaat. Ze gaan eerst naar de Ikea (ja ja duidelijke invloed van z'n moeder) en dan hard aan de slag.

Ik begin nu toch wel ietsjes zenuwachtig te worden. We hebben nog nooit zo'n feestje gegeven en weten niet helemaal wat ons te wachten staat. Godzijdank hoeven we niets te regelen want dat doen Yvon en Mari.

Gisteren kregen we van de fam. Honig een Zilveren Brievenopener. Erg mooi. Heel symbolisch en heel scherp. We laten hem dus maar in Druten voordat we opgepakt worden op Schiphol omdat we met een mes de grens over willen en straks moet je er afstand van doen. Lijkt me geen goed plan.

Ik ga nu nog maar even paracetamol slikken.
Tot zaterdag allemaal!!!

3 comments:

Anonymous said...

Ja we hebben net naar Yvon het alfabetje gemaild, oeps nu verraadt ik het toch............Nee hoor, zoiets wilde je niet, we maken er morgen een heel gezellig feest van. Zie je morgen!!!!

Simone

Anonymous said...

He Simone jij zou toch een levensloop maken en voordragen gna gna :) nee he Ans dat is niks voor jou!
Zie je morgen
Arlene

Anonymous said...

Nog een paar uurtjes en dan hebben we feest!!

Nog even wat dingetjes kopen en het KADO????????? inpakken. Optutten en op weg naar de Droes!

Oja eerst gaat onze kleine man afzwemmen. Drukke dag vandaag!

Tot straks
Liefs Monique

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails