Tuesday, March 14, 2006

Maar nu voor 't echie!

Gisteren was het 13 maart. 25 jaar geleden op vrijdag de dertiende om 1400 uur 's middags zijn Chiel en ik getrouwd. Ik kan het niet geloven dat we al 25 jaar verder zijn!

We hebben met de kids en Yvon en Mari lekker gegeten bij de Chinees. We hadden aan de eigenaar gevraagd om een HongKong Hotpot te organiseren en hij wilde dat heel graag doen voor ons. Het was erg gezellig en heel lekker. Van half zeven tot half tien hebben we bij de chinees lekker gesmikkeld. Zij vonden het heel bijzonder dat wij in HongKong woonden en dat zij hier in Druten wonen. In juni kwamen ze op vakantie naar HongKong dus wie weet kom ik ze nog tegen.

Michiel is net vertrokken naar Schiphol. Hij had er niet echt veel zin in om te gaan maar ja, iemand moet de centen verdienen.
Ik ga morgen met Remy naar Utrecht om alvast wat spullen over te huizen. Chiel heeft nog een laminaatvloertje gelegd en straks ga ik de zolder op om nog wat vergeten spulletjes op te duiken die Remy misschien weer kan gebruiken.

Nogmaals iedereen bedankt voor alle lieve berichtjes, cadootjes en aanwezigheid!

No comments:

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails